علی و آرمان برادران افسانه ای

در مورد خودم

1391/11/12 19:05
نویسنده : علی نیکنام
1,749 بازدید
اشتراک گذاری

من از همون بچگی علاقه ی شدیدی به تکواندو داشتم پس عزممو جزم کردم و با اراده و پشتکار کامل به سوی هدفم که همون ورزش در رشته ی تکواندو بود رفتم دوسال اول که تو همین زرنق خودمون کلاس برگزار شد به طور مرتب در کلاسها شرکت میکردم که بعد٠از گرفتن کمر سبز بنا به مشکلاتی کلاس تو زرنق تعطیل شد بعد یکی دوسال که فهمیدم  شهر مهربان هم کلاس تکواندو داره معطلی رو جایز ندونستم و به مهربان برای شرکت در کلاس استاد بزرگوارم آقای صدرجهانی رفتم 

بعد با کمک استاد و راده ی خودم و توکل بر خدای مهربونم تونستم دان یک در رشته ی تکواندو هیانگ رو کسب کنم

 

این عکس رو هم که مشاهده میکنین با این که تو یکی از مبارزه ها پام به شدت آسیب دیده بود ولی اصلا دوست ندارم حتی یک جلسه از کلاس رو از دست بدم پس با همون پای زخمی به تمریناتم ادامه دادم

خدایا:                             

مثل بزرگتر ها ادبی نوشتن بلد نیستم پس کودکانه و با دلی صاف و دریایی میگویم شکر

و از تو خدای مهربانم میخواهم همواره که استعداد ورزش را در وجود بنده ی حقیرت قرار

دادی استعداد ادب و معرفت را نیز از دریای وجود خویش به قطرات وجودم اضافه کنی که

ورزش بدون ادب و معرفت یعنی هیچ

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دخترعمه زهرا
11 بهمن 91 20:27
باآرزوی کامیابی وموفقیت به داداش تکواندوکارم امیدوارم ومطمئنم که درتمام مراحل زندگیت موفق بوده وخواهی بودوامیدوارم درکلیسای آرزوهایت به خوشبختی دست یابی درضمن وبلاگت عالی دوستت دارم.[h
رضا دلداده مهربانی
11 بهمن 91 21:12
سلام
علی جانن وب جالبی داری من لینکت کردم
شما هم وب منو لینک کنید

تکوان-دو هیانگ آذربایجانشرقی
http://itf1391mehraban.mihanblog.com/


نظر لطف شماست منم لینکتون کردم

علی صدرجهانی
11 بهمن 91 22:30
سلام علی جان وبلاگ جالب وخوبی داری
مخصوصا عکس بچه گی هات جالبه
به بابا سلام برسون.موفق باشی یا علی


ممنون که اومدین


غلامرضا محمدپور
12 بهمن 91 22:09
سلام علی جان ، در اینجا جسارتا" چند نکته که در هر زمان چاشنی زندگی ما هست برات می نویسم ، امید دارم خوبیها همیشه سرلوحه زندگی ما باشد ؛ هميشه نمازت را اول وقت اقامه كن دراعمال ورفتار روزانه ات هميشه خداي بزرگ رادر نظر داشته باش وكاري كه مورد رضاي خداست انجام بده هميشه به پدرت و مادرت ادب كن.دست پدر و مادر مهربانت راهميشه ببوس وخود را خادم آنان تا آخرعم رقرا ربده ،به نيت خدمت بزرگي كه به تو كرده اندو ميكنند. درس ومشقت راخوب بخوان به نيتي كه بتواني به درد دين پربركت اسلام بخوري ،هميشه خلوت وتنهائي باخدا داشته باش و شكرگذار خداوند رحيم باش.د راخر اين بنده عاجز گنهكار خدا را دعاكن و ازخدا برايم طلب بخشش وآمرزش كن. باز هم ممنونم و توفیقات روز افزون را براتون آرزو دارم
عمو رضا
13 بهمن 91 2:53
علی جان عزیز عمو رضا
آرمان قلب عمو
البته به کسی نگو که وبلاگی را که من 1 سال پیش برات درست کرده بودم مفت صاحب شدی و هیچی به روی خودت نمی آری.
امیدوارم که ورزش و همه امکانت موجود باعث بشه در آینده فردی بشی که همهگی به داشتن شما افتخار کنیم. هوای آرمان را هم داشته باش. راستی برات اون چیزی را هم که گفته بودی خریدم ولی به شرط معدل خوب تابستان تحویل داده خواهد شد.
دوستتون دارم همتون را
عمو رضا


محمد رضا كامراني مهرباني
14 بهمن 91 13:59
با سلام و خسته نباشيد خدمت علي كوچولوي خودم .
منم اين موفقيت در رشته تكواندو را به شما و خانواده محترمتان به خصوص پدر بزرگوارتان جناب آقاي حاج سلمان نيكنام تبريك گفته واز خداوند منان آرزوي پيروزي و سربلندي در تمامي مراحل زندگي را براي علي كوچولو خواهانم. راستي عكساتم خيلي خوشگله مخصوصا داداش آرمانت كه خيلي با مزه هست.


سلام از ماست ممنون نظر لطفتونه.
من خیلی از شما ممنونم که به وبلاگم سر می زنید.
R.B
9 تیر 92 22:18
ماشاا...
ماهرخ
24 مرداد 92 12:17
عزیز دلم واقعا قهرمان میشییییییییییی اون یکی داداشتم که قربونش برم چیزی از خوشگلی کم نداره