علی و آرمان برادران افسانه ای

ارمان در لباس احرام اما در خانه!!!

1392/4/17 16:43
نویسنده : علی نیکنام
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم شرمنده چند ماهه نتونستم وبلاگمونو آپ کنم آخه یکم سرم شلوغ بود البته بهتره بگم نتونستم از بازی و شلوغ کردن دست بکشم و بیام آپ کنم خجالتخلاصه کلی شرمنده

اما از این به بعد سعی میکنم یکم از شیطنتم کم کنم و بیشتر به وبلاگم برسم

 داداش ارمانم علاقه ی شدیدی به مکه داره و هر جا یه گنبد میبینه فکر میکنه مکه است و هرطور که شده باشه باید بره تو اون مسجد 

چند ماه پیش عمو جونم اینا مکه بودن و یه لباس احرامم برا ارمان گرفتن که نصفی از ارزوهاش براورده بشه

اینم چند تا عکس از داداش گلم ارمان

اینم داداش ایمانمه ماشاا..مثل خودم و ارمان عین بمب میمونه خیلی شیطون و نازه من یکی که خیلی دوسش دارم

درکت میکنم داداشی خیلی تعجب برانگیزه 

 

فدای خنده هات داداش گلم

دوتا داداشای نازنینم ارمان و ایمان

و در اخر چون میدونم دل همتون برا خود من بد جور تنگ شده از اونجایی که من خیلی دل رحمم دلم نیومد دلتنگتون بذارم اینم عکسای خودم

یه وقت فکر نکنین فقط شلوغ کاری بلدما کارای دیگم بلدم به عنوان مثال...

ممنون که یکم از وقتای گران بهاتونو در اختیار ما گذاشتین

راستی اگه گفتی کدوممون خوشگل تریم؟؟؟؟؟؟البته

مشخصه ها

فقط میخوام نظر شما رو هم بدون

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مريم
17 تیر 92 17:01
سلام

ژستاتونوبرم بابا!!!

هيشكي به خوشكلي آرمان نميرسه!!!!!

حالاتوام ناراحت ناراحت نشوتوام خوشگلي!!!!!!!

به اون ابجي نسرينتم سلام برسون و بگو دلم برات تنگ شده!!!!!!!!!




دمت گرم ابجی مریم داشتیم؟؟؟؟؟با این که حرف حق جواب نداره ولییییییییییی .....

چشم حتما بهش سلام میرسونم

به قول ابجیم مریمی بازم بهم سر بزن


مريم
17 تیر 92 17:57
چشمممممممممممممممممم سرميزنم!!!!!!!!!!!!!درضمن...هيچي بيخيال!!!!!!!
شهزاده ی خیال
17 تیر 92 17:58
سلام علی آقا
وبت خیلی قشنگه
دستت درد نکنه به منم سر زدی
سربلند و موفق باشی
به آبجیتم سلام برسون...

سلام خانوم عادلی ممنون از حضورتون
بزرگیتونو میرسونم
راستی جواب سوالمونو ندادی؟؟؟؟؟

غلامرضا محمدپور
17 تیر 92 22:30
سلام علي جان ، ممنون از دعوتي كه از سر لطف و مهرباني شماست ، عكسهاي جالب و بسيار بامزه اي بود ، انشالله خيلي زود توفيق زيارت خانه خدا براتون قسمت بشه - موفق باشي


سلام ممنون که دعوتم رو پذیرفتید
نظر لطف شماست
ممنون از دعای خوبتون
شهزاده ی خیال
17 تیر 92 23:28
هر 3 تا تونم ماهین, ماه
( البته یواشکی بهت بگم : تو از اونا بهتری ولی بین خودمون بمونه ها...)


مرسی شیرین خانوم ولی من که میدونم دروغ میگییییییییییی
غلامرضا محمدپور
18 تیر 92 0:23
حلول ماه مبارک رمضان رو به همه ی عاشقان حق، علي الخصوص شما دوست باايمانم تبریک عرض میکنم امیدوارم همگی ماه پر برکتی داشته باشیم انشاءالله رمضان آمد و آهسته صدا كرد مرا مستعد سفـــر شهر خدا كرد مرا از گلستان كرم طرفه نسيـمي بوزيد كه سراپاي پر از عطر و صفا كرد مرا نازم آن دوست كه با لطف سليماني خويش پــــله از سلسـله ديـــو دعــا كـــــرد مـــرا فيض روح‌القدسم كرد رها از ظلمات همرهـي تا به لـب آب بقـا كرد مـرا من نبودم بجز از جاهل گم كرده رهي لايـــق مكتب فخــر النجبا كـــرد مـــرا در شگفتم ز كرامات و خطاپوشي او من خطا كردم و او مهر و وفا كرد مرا دست از دامن اين پيك مبـارك نكشم كه به مهماني آن دوست ندا كرد مرا زين دعاهاست كه با اين همه بي‌برگي و ضعف در گلـستــــان ادب نـغمـــه ســرا كــــرد مـــرا هر سر مويــم اگـر شـكر كند تـا به ابــد كم بود زين همه فيضي كه عطا كرد مرا
R.B
18 تیر 92 13:05
سلام داداش.خوبی؟؟؟ هر سه تاتون خوشگلین . براتون ارزوی موفقیت میکنم.




سلام ابجی راضیه نظر لطفته ابجیییییییییییی ممنون







R.B
18 تیر 92 13:10
علی اقا بچه ای خجالت نمیکشی ............!!!!!!!!!!!!!!!!عکستو گذاشتی پیش بچه هااااااااا.


چه میشه کرد کودک درونم هنوز بزرگ نشده
شهزاده ی خیال
18 تیر 92 15:23
خانم معلما که دروغ نمیگن

راستشو گفتم...

(البته من یکمم پارتی بازی کردم: تو و سالارو که دوستای خوب طاها هستین دوست دارم)

راستی اون عکس اولت خیلی خیلی قشنگه/


بله ميىونم اون كه راسته مخصوصا كه معلممون حاج خانوم باشه

شما هميشه به ما لطف دارین





tohidiagdam
18 آبان 92 18:38
با عرض سلام و خسته نباشید شما دعوتید ... با تشکر